2017 oli Karja Pagaritele huvitav aasta!

Kokkuvötvalt:

1. Küpsetasime südamega rukkileiba, milleks kulus 195 tonni eestimaist rukkijahu, lisaks restoranidele kukleid, ciabattasid, gruusia leiba, sepikut jm ning saarlastele pidupäevadeks ka kringleid;
  2. Leivaautod tegid mandrile kokku 364 sõitu, ükski sõit ilma ega praami tõttu ära ei jäänud, lisaks Saaremaa sõidud;
  3. Tutvustasime teile Karja küla läbi maamärkide ja inimeste lugude – Karja küla lood.
  4. Kutsusime köiki Saaremaale meite kanti seiklema – tutvustasime seikluskaardiga Kirde-Saaremaa vahvamaid kohti – randu, piknikukohti, raba, viburada, seiklusparki, ööbimiskohti, ajaloomälestisi.
  5. Tutvustasime Kuressaare suurepäraseid söögikohti ja meie toredaid koostööpartneritest peakokki.
  6. Arendasime koostöös peakokk Alar Aksaluga välja uue nostalgilise Peedileiva, mis sai sooja vastuvötu osaliseks Toidumessil.
  7. Saime tunnustuse meie rikkaliku sisuga jõululeivale Toidumessilt – Parim jõululeib 2017.
  8. Tõime turule ehtsa Saaremaa võiga piparkoogid ja -taigna.
  9. Tegime koostööd Evelin Ilvesega, keda inspireeris Kihnu – sündis Evelini Kartuli-Peenleib.
  10. Leidsime väga-väga toredad saarlastest degustaatorid Tallinna – Triinu ja Hansu.
  11. Parandasime ära kinnitusklambri – tänu teie tagasisidele, armsad leivasöbrad!

Täname köiki koostööpartnereid (eriti jaes) möistva suhtumise eest! Kui köik käib käsitööna, siis tegijatel ikka juhtub. Peamine aga, et köik laheneks positiivselt ja selle nimel pingutame alati.

Pagaritele omaselt joonistasime oma jõulusoovid piparkookidele (pildil)!

Hingerahu ja häid jöule soovivad